Powered By Blogger
Én vagyok én, hát Te ki vagy?

Népszerű bejegyzések

2012. január 9., hétfő

Új év új lehetőségek

Újra itt! :)
Mindenkinek sikerekben, eredményekben gazdag új évet kívánok!
Remélem akikkel együtt kezdtem a fősulit együtt is fejezzük be!
Tehát sikeres vizsgákkal, diplomával, nyelvvizsgával, államvizsgával teljes évet kívánok nektek!

Rövid összefoglaló decemberről ill. az ünnepekről.
Úgy döntöttem, hogy nem megyek haza Magyarországra az ünnepekre és kint töltöm mind a karácsonyt mind az új évet. Sőt elterveztem, hogy ebben a durván 3 hetes szünetben vállalok valami munkát egy magyar közvetítő iroda segítségével.
Ez így is történt. A karácsonytól picit, féltem hogy milyen lesz szinte egyedül..., de nagyon jóra sikeredett.
A két orosz lány hozzám hasonlóan szintén itt maradt, de ők muszlim vallásúak és nem ünneplik a karácsonyt.
Kissé félve néztem a szenteste elé, de nagyon jó lett. Napközben egész nap a családommal voltam skype segítségével. Együtt díszítettük a fát és virtuálisan megajándékoztuk egymást. Nagyon jó volt, szinte olyan volt mintha otthon lettem volna. :) ...és mennyivel olcsóbb volt így! Az ajándékokat Enikővel és némi logisztikázással haza juttattam. :) A család után jött az itteni két kis orosz barátnőm Albina és Inna. Sütöttem barackos muffint és töki pompost, részemről ez volt a karácsonyi menü. :) Nagyon jól telt az este. Amin nagyon meglepődtem őszintén szólva, de nagyon jól esett, hogy a két lány mennyire képes volt alkalmazkodni az én kultúrámhoz. Kölcsönösen, megajándékoztuk egymást, beszélgettünk, táncoltunk. Szóval nagyon jó kis este volt.
Az ünnepek között bejött a munka 29 -én utaztam Graz-ba két hétre. Mindenkitől elköszöntem, és új boldog új évet kívántam. Ekkor még nem tudtam hogy hamarabb vissza jövök mint azt bárki gondolná. Az út nagyon jó volt. Óriási hegyek között kanyargott a vonat néha ,,szinte,, karnyújtásnyira az óriási hegyek. Végre láttam Ausztriának azt a részét amit annyira imádok. ... és végre láttam havat is, gyönyörű volt a táj egyszerűen boldog voltam ismét.
Az ezt követő 2.5 nap maga volt a rémálom. A munka a körülmények és minden ami ott rám várt. Szóval egy jó tanács, ha dolgozni akartok külföldön, Magyar ügynökséget véletlenül se bízzatok meg. Mintha egy horror film szereplője lettem volna. Elég annyi, hogy mikor 31-én délután elindult a vonat visszafelé egyszerűen sírva fakadtam, rám nem jellemző módon.
Tehát úgy hozta az élet, hogy mégis csak voltam Bécsben szilveszterkor, úgy ahogy az az előzetes tervben szerepelt. :) Mire este hazaértem, hát minden volt csak szilveszteri hangulatom nem. Testileg lelkileg összetörve, de immár boldogan ültem itthon St.Pöltenben a kis szobácskám melegében.
Időközben Anikó is visszajött Magyarországról és már nem voltam egyedül, aminek kifejezetten örültem most. Később átmentünk a orosz lányokhoz és kicsit ünnepeltünk. Kiderült, hogy ez náluk óriási ünnep, hát aszerint is készültek. Meg is ajándékoztak minket, nagyon jó befejezése lett ez az évnek.
Holnap kezdődik ismét az iskola. Németből vizsgázni fogok. kíváncsi vagyok, hogy mennyit fejlődtem mióta itt vagyok. Szerintem nem sokat, hiszen 90%-ban magyarul kommunikálok.
Nem kell már sokszor iskola menni asszem még 4-5 alkalom.
Lesz még egy írásbeli vizsgám majd az egy hetes vizsgaidőszakban, és egy prezit kell még csinálnunk. Aztán január végével vége is a szemeszternek.
A blogot tovább is fogom írni, mert maradok itt a következő félévre is tanulni. Úgyhogy ha valakit érdekelnek a továbbiak itt olvashat majd róla ezután is.

Tettem fel két új prezentációt ismét, a linket bemásolva a böngészőbe könnyedén meg tudjátok nézni.
Az egyikre (amit az Enikővel csináltunk) már kaptunk egy hármas értékelést. Az itteniek szerint ez jó jegy, mert itt egyest (ami nálunk sz ötös) nagyon ritkán osztogatnak a tanárok.

Röviden ennyi a kis összefoglaló egyenlőre, majd jövök! :)

Ölel, csókol! Zsu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése